Current ChocolateDrop Stars

BEST READING ;-)
 1   |   2   |   3   |   4   |   5   |   6   |   7   |   8   |   9   |   10   |   11   |   12   |   13   |   14   |   15   |   16   |   17   |   18   |   19   |   20   |   21   |   22   |   23   |   24   |   25   |   26   |   27   |   28   |   29   |   30   |   31   |   32   |   33   |   34   |   35   |   36   |   37   |   38   |   39   |   40   |   41   |   42   |   43   |   44   | 

fantasy
BabyBoy Fantasy with

BabyBoy

Fantasy about BabyBoy
This guy has the body of a goddess an is someone to be reckoned with i would love to fuck the shit out of you.

BabyBoy Hung ThugBoy Homoerotic Sex Story
Kellan Tray Fantasy with Kellan Tray

Kellan Tray

Fantasy about Kellan Tray
submitted by: Sexy 1
o shit my fantasy is 2 fuck the hell out of this dude named kellan tray o my god man i would rock his world
Kellan Tray in a scene with him
Kellan Tray

Kellan Tray Hung ThugBoy with Kellan Tray Thug Sex Story
BlackLion Fantasy with

BlackLion

Fantasy about BlackLion
submitted by: andre
my fantasy is to suck his dick y he fuckin my face then turning over and getting pounded by him till he nut

BlackLion black male gay twinks Ghetto Gay Sex Story
TysonTKO Fantasy with

TysonTKO

Fantasy about TysonTKO
submitted by: DEE
MY FANTASY IS TO TYSEXY AND LET HIM HAVE HIS WAY WITH ME

TysonTKO Ruffneck Swagger Black Gay Thug Sex Fantasy
Jovonnie Fantasy with

Jovonnie

Fantasy about Jovonnie
a bitch from the bronx suck black dick all make me your bitch will sallow until you say stop.

Jovonnie Thug Gay Street Trade Thug Sex Story
BabyBoy Fantasy with

BabyBoy

Fantasy about BabyBoy
submitted by: Jerryz
I'd like to suck on this brotha's cock until he cums in my mouth!!! Boy is he hot!!!!!!!!!!!!!!!!! I love having sex with black guys. They turn this white boy out!!!!

BabyBoy Black Men Black Gay Thug Sex Fantasy
Jovonnie Fantasy with

Jovonnie

Fantasy about Jovonnie
oooooooo u make me wet but this virgin boi can get wetter make it rain down on me?

Jovonnie Black Booty Juice DL Thug Sex Story
TysonTKO Fantasy with

TysonTKO

Fantasy about TysonTKO
Still waiting for TigerTKO to bottom, as such a waste of a beautiful phaty. Best Cakes on Chocolatedrop and crazy not to see it happen.

TysonTKO Monster 11 Uncut Black Cock Gay Black Sex Story
Jovonnie Fantasy with Kidd

Jovonnie

Fantasy about Jovonnie
He drives me crazy each time he fuck or get fucked he is most handsom, i love u guy. you and kidd i love u guys i which am there to meet with you guys
Kidd in a scene with him
Kidd

Jovonnie black male nude video with Kidd Black Gay Sex Fantasy
TysonTKO Fantasy with

TysonTKO

Fantasy about TysonTKO
submitted by: Erotic_Touch*
I would strip u naked 'n lick ur body from head 2 toe... I would make u eat me out, until I scream... Then I would lay u across the bed and continue 2 gobble ur meat, until you tell me otherwise... I want u 2 turn me on my stomach and slowly slide urdick in my ass... I want u 2 take ur time, dont rush cuz I want this 2 last 4 a long time.... I want u 2 turn me on my back real aggressive and punp in me, like u never pumped before... After that, I want u 2 have my head hangin' off the bed, upside down 'n thrust ur dick in my mouth, non-stop... I want u 2 turn me back over in Doggy style, 'n slowly push ur dick in me and let me back up on it, while u pump harder and harder... After that, I want u 2 lay me back down and go DEEP in my ass like u never have be4... Then I want u 2 pul;l out 'n cum all over my chest... After thats over, I want 2 start a whole session over, but this time in the shower...

TysonTKO Horse Hung Niggas Black Gay Thug Sex Fantasy
BlackLion Fantasy with

BlackLion

Fantasy about BlackLion
shit simply i just want you to fuck me down yo... i wanna swallow that dick and all thenut inside of it. get back!!!

BlackLion Big Dick Black Gay Thug 3Way Black Gay Thug Sex Fantasy
Jovonnie Fantasy with

Jovonnie

Fantasy about Jovonnie
submitted by: dalante
My fantasy is for you to come pick me up from my house take me to a hotel and do whatever you want to do. I want this fantasy a memory that I will remember after I am dead. I want it to be so exotic and special that it would make you want to do nothing with anybody else except for me for the rest of your life.Something different that nobody else has ever done and want to imitate over and over and over again nonstop.

Jovonnie Black Bareback Gay Porn Gay Black Sex Story
CityBwoi Fantasy with Bootz

CityBwoi

Fantasy about CityBwoi
I want citybwoi to fuck me in the ass and i will fuck him back and i will lick his sexy ass dick and i will dip thorat it too and i want kiss thoas sexy ass lips.call me 404-399-3680
Bootz in a scene with him
Bootz

CityBwoi Black Gay Thugs With Fat Dicks with Bootz DL Thug Sex Story
Buttah Fantasy with

Buttah

Fantasy about Buttah
submitted by: Davon
I want a nigga with ass body and big dick

Buttah gay niggas fucking Gay Black Sex Fantasy
Blade Fantasy with

Blade

Fantasy about Blade
submitted by:
fucking on a camera all nite just getting wild and wet

Blade hung black thugs Black Gay Sex Story
TysonTKO Fantasy with

TysonTKO

Fantasy about TysonTKO
AINT SEEN TYSON FOR LONG TIME. SEEMS HIS HUSBAND WON'T LET HIM APPEAR ANY MORE.

TysonTKO gay thug dick Gay Sex Story
SexcyOne Fantasy with

SexcyOne

Fantasy about SexcyOne
submitted by: Lovey1
To meet him in person or he can send me some pic's of him from head to toe. Or just talk with him an mybe we can be an project feel me,

SexcyOne caribbean black dick encounters Black Gay Thug Sex Fantasy
TreyCox Fantasy with

TreyCox

Fantasy about TreyCox
Well it is not much i would like to meet him in person real talk or at least talk to him because he is mad sexy.

TreyCox Ebony Ass Gay Black Sex Story
Bama Fantasy with

Bama

Fantasy about Bama
Bro you are a dream, i close my eyes and you are there. My fantacy is to link up with you some day and see what you got to give a guy sexually

Bama Ebony Ass Homoerotic Sex Story
Chas Fantasy with KingHood

Chas

Fantasy about Chas
submitted by: Steve
I wanna see a 3some with Chas, BlackLion, and Kinkhood I think that shit would be fuckin crazy! Since Chas and Kink are both vers there's all type of shit those 3 could do together
KingHood in a scene with him
KingHood

Chas hung thug with KingHood Black Gay Sex Story
Rock Fantasy with

Rock

Fantasy about Rock
submitted by: Diana Randolph
He is fucking delicious. I wish you could get some of these thugs to appear in shemale porn films. This stud would be PERFECT in tranny porn, as the tranny RawKeisha!.

Rock Gangstas Fucking Men Gay Sex Story
BlairEverwood Fantasy with

BlairEverwood

Fantasy about BlairEverwood
submitted by: Diana Randolph
I am a passable shemale transsexual. My fantasty woule be to meet his dude in a club. He would come back to my place. He would find out that I am a lady with a dick. But he dont give a damn. He would fuck me and suck me like a true champ!

BlairEverwood Cumdrinking Rough Black Gay Sex Black Gay Thug Sex Fantasy
Kidd Fantasy with Jovonnie

Kidd

Fantasy about Kidd
submitted by: resboy2781
I wann fuk him so bad..been lookin for sum1 like this. Willing to do anything to see you kidd..email me
Jovonnie in a scene with him
Jovonnie

Kidd Hot Black Gay Booty Sex with Jovonnie Thug Sex Story
Jovonnie Fantasy with Kidd

Jovonnie

Fantasy about Jovonnie
submitted by: resboy2781
Wish i can see u n kiss u...even if donation $. U looking good!!
Kidd in a scene with him
Kidd

Jovonnie THUG GAY STREET TRADE with Kidd Ghetto Gay Sex Story
Quan Fantasy with

Quan

Fantasy about Quan
Would like to lick frm toe to nipples to suck dick and would eat some ass before my ass get ready for fuck me hard cuz I got phat ass smile. Hey sup quan I know you are deaf nigga

Quan Real Urban Men Black Gay Thug Sex Fantasy
HotRod Fantasy with

HotRod

Fantasy about HotRod
submitted by: Drock
I want 2 get 2 knw him first then we can fuck all day if he would like that's only if I dnt get hurt my his monster.... hit me up on my email homie.....and u should knw my bro....... they call him batman

HotRod Male Porn Actors Gay Sex Story
TysonTKO Fantasy with

TysonTKO

Fantasy about TysonTKO
what up you are so damn fine

TysonTKO Monster 11 Uncut Black Cock Black Gay Sex Story
Chocolate Majik Fantasy with

Chocolate Majik

Fantasy about Chocolate Majik
what up you are so damn fine

Chocolate Majik Rough Black Thug Anal Black Gay Thug Sex Fantasy
Cashmere Fantasy with

Cashmere

Fantasy about Cashmere
submitted by: hotgrail
you are so,so,hot daddy

Cashmere black male nude video Black Gay Thug Sex Fantasy
Hydro Fantasy with

Hydro

Fantasy about Hydro
hi my love

Hydro Real Urban Men Gay Black Sex Story
Jovonnie Fantasy with

Jovonnie

Fantasy about Jovonnie
submitted by: jellybean
omg i can just suck your dick all fuckin day nigga omg.......................................................................................................................................................................................................................................just give me 1day

Jovonnie Huge Cock Fucking Gay Thug Ass Gay Black Sex Story
HotRod Fantasy with

HotRod

Fantasy about HotRod
i would like to have a one on one wit hotrod he is so handsome

HotRod Big Dick Black Gay Thug 3Way Gay Sex Story
Mr.Amazing!!! Fantasy with

Mr.Amazing!!!

Fantasy about Mr.Amazing!!!
i wanna ryde his dick and i want em to eat my pussy

Mr.Amazing!!! Flood nigga booty with hot cum Gay Sex Fantasy
Lil Dre Fantasy with

Lil Dre

Fantasy about Lil Dre
DAMN!!!!!!!!!!! what I could to that fantastic ramrod tool of his.........time would have no room to run out.

Lil Dre Black Gay Video Black Gay Thug Sex Fantasy
Bootz Fantasy with BabyFace

Bootz

Fantasy about Bootz
i would to spend my weekend with him in hawaii to make love to that sweet booty in the sandy beach as the sun going down into the night
BabyFace in a scene with him
BabyFace

Bootz Bitch fucked mad niggas with BabyFace Gay Black Sex Story
Hydro Fantasy with

Hydro

Fantasy about Hydro
submitted by: tattoo
my fantasy is to make real true love to that sexy booty all night long with whip cream all over your body with chocolate and strawberry

Hydro black gay man booty Homoerotic Sex Story
TreyCox Fantasy with

TreyCox

Fantasy about TreyCox
put baby oil all over that body and spoil you for that day than take ur dick n place it n my mouth have u place that big cock n my tight ass n make me holler.

TreyCox THUG DICK Black Gay Sex Story
Kidd Fantasy with Lil Nellie

Kidd

Fantasy about Kidd
submitted by: Lil C
I wanna fuck your sexy ass. I really wanna do some nasty freaky shit to u such as nutting in that ass and sucking it out man and fisting u.
Lil Nellie in a scene with him
Lil Nellie

Kidd Ruff Thugs with Lil Nellie Gay Sex Fantasy
HotRod Fantasy with Mr.Amazing!!!

HotRod

Fantasy about HotRod
submitted by: Lil C
My fantasy is for u to fuck the shit out me. I aslo wanna see u to fuck sexy ass Kidd.
Mr.Amazing!!! in a scene with him
Mr.Amazing!!!

HotRod Ruff Thug Gay Sex with Mr.Amazing!!! Black Gay Sex Fantasy
PrettyBoi Fantasy with Thirteen

PrettyBoi

Fantasy about PrettyBoi
submitted by: Lil C
I wanna see him get fucked by hot rod and chocolate
Thirteen in a scene with him
Thirteen

PrettyBoi Well Hung Nigga with Thirteen Homoerotic Sex Story
Dr.SeXXX Fantasy with

Dr.SeXXX

Fantasy about Dr.SeXXX
i wanna see u get fucked by hotrod, thirteen and chocolate. i wanna know if u ever been fisted if not would u try it

Dr.SeXXX Black Gay Hood Bois Gay Sex Fantasy
BlackLion Fantasy with

BlackLion

Fantasy about BlackLion
i wanna see u and another dude double dick a bottom.

BlackLion Thug Fucking Ghetto Gay Sex Story
Rock Fantasy with

Rock

Fantasy about Rock
YO IM INTO THAT GOOD MILK OF YOUR

Rock Raw Freaks to flood your black ass Homoerotic Sex Story
Thirteen Fantasy with

Thirteen

Fantasy about Thirteen
YO I LIKE THAT MILK LOL

Thirteen Gangsta Gays Black Gay Sex Story
Shadow Fantasy with

Shadow

Fantasy about Shadow
damn dudei love the way you fuck can we fuck

Shadow Black Men Gay Black Sex Fantasy
Chocolate Majik Fantasy with

Chocolate Majik

Fantasy about Chocolate Majik
submitted by: Donte
I just wanna fuck him!

Chocolate Majik Black thug twinks DL Thug Sex Story
HotRod Fantasy with

HotRod

Fantasy about HotRod
whoauuu, he's very very handsome i like his tatoo kiss boy

HotRod black gay man booty Gay Sex Fantasy
Dr.SeXXX Fantasy with Phoenix

Dr.SeXXX

Fantasy about Dr.SeXXX
submitted by: DR.SEXXX
HEY THIS IS THA DOCTOR HIMSELF HERE TO TELL ALL THANX FOR THE FANTASY'S AND MORE TO COME FEEL FREE TO TELL ME YOUR MOST SEXIEST DESIRES AND TURN ON'S ABOUT ME AND I WILL CONTINUE TO MAKE MORE MOVIES CLIPS AND PICS OF MYSELF WITH OTHER MODELS!!! THANX AGAIN AND SEE YOU SOON...
Phoenix in a scene with him
Phoenix

Dr.SeXXX Thug Fucking with Phoenix Gay Sex Fantasy
Jovonnie Fantasy with

Jovonnie

Fantasy about Jovonnie
submitted by: jermaine
would love to be just laying down and he comes in and stick that dick in my mouth let me get it hard then flip[ me over and fuck me real good

Jovonnie Well Hung Nigga Gay Black Sex Fantasy
TysonTKO Fantasy with

TysonTKO

Fantasy about TysonTKO
I'D LIKE TO BE TYSON TKO'S HUSBAND AND TOP HIM EVERY DAY.

TysonTKO Well Hung Nigga Gay Sex Fantasy

 1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44 

Current Stars | Classic Stars | Prospects | Popular | Action Pics | Action Pics | Fantasies